3080241308 |
Aprendre llengua treballant per projectes |
2015-2016 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
16/10/2015 - 10/5/2016 (30 hores) de 16:45h a 18:45h |
|
ESC Pau Vila |
|
c. Ripollès, 13-15 (Esparreguera)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat VII
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
10/09/2015 - 27/09/2015 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Es pretén construir plegats la forma com enfoquem el treball per projectes al centre per millorar els nostres resultats educatius en l'àmbit de llengües tot respectant la idiosincracia metodològica del treball per projectes
|
| |
Objectius |
- Millorar els resultats educatius en l'àmbit de llengües.
- Elaborar estratègies d'aula per fomentar el treball autònom de l'alumne.
- Crear material per afavorir l'atenció de la diversitat de l'aula.
- Organitzar i gestionar el treball per projectes dins l'aula.
- Trobar estratègies per treure el màxim profit del treball que fem a través dels projectes d'aula.
- Traspassar, organitzar i elaborar recursos per millorar la cooperació entre l'alumnat.
|
| |
Continguts |
- El treball de la llengua des de la dimensió de l'expressió escrita des d'un marc de plurilingüisme.
- Organització de l'aula per projectes.
- Tipologia de projectes, planificació d'un projecte.
- Delimitació de les competències que es desenvolupen treballant per projectes.
- Avaluació en el marc dels projectes.
- Atenció a la diversitat.
|
| |
Avaluació |
S’avaluaran els següents aspectes:
- Recursos elaborats que han estat aplicats a l'aula.
- Valoració i avaluació per part de professorat i alumnat implicat.
- Centres d'interes creats.
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
|
| |
E-mail |
shernan1@xtec.cat
|
| |
|
|